Kedves Olvasó!

A vasárnapi horgászat, hát mit is írhatnék, nem pont úgy sikerült, ahogy azt elterveztem. Ha valahova elmegyek horgászni és ott nem sikerül halat fognom, de szépséget és halbőséget látok a vízben, akkor vissza szoktam térni és újra próbára teszem magamat. A vasárnapi peca után elhatároztam, hogy hosszú időnek kell eltelnie, mire én visszanézek erre a közeli tóra pergetni, hogy miért?

Órákon keresztül pergettem, szisztematikusan pásztáztam végig a két tavat, különféle twistereket, villantókat cserélgetve, de se csukát nem fogtam, se rablást nem láttam. Sajnos elég sok időm volt beszélgetni a helyi tagokkal, akik elmondták, hogy az állandó tagok létszáma nagyon lecsökkent az elmúlt években és ez bizony leginkább a kevés halnak a következménye. Többnyire pontyra horgászók üldögéltek hébe hóba a tóparton, elmondásuk szerint többször jártak már a tavon, különféle időszakokban és évszakokban, de csuka rablást nem igen láttak még.

Találkoztam kifejezetten csukára horgászó sporttárssal is, aki szebbnél szebb kárászokkal próbálta a nádas szélét vallatni, mindhiába. Egyetlen kapása sem volt, egyetlen halra utaló jelet nem látott.

Volt olyan tag, aki állította, hogy vannak csukák a vízben, biztos vagyok benne, hogy ez így is van, de valószínűsítem, hogy nincsenek sokan, vagy olyan okosak, hogy még jelét sem adják létezésüknek. :) ki tudja...

A bejegyzés trackback címe:

https://doricarp.blog.hu/api/trackback/id/tr222435937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalapeca 2010.11.09. 19:52:47

Szia! Na kérem,jóslás következik!Szombaton csukát fogsz a Strike Pro Pergető Kupán Nagybivalyoson!Vettem egy új fényképezőt amit a Papa fog beüzemelni,úgy készüljön!
Hajrá Női pergetők!

Doricarp 2010.11.09. 22:31:28

@kalapeca:
Szia János!
Figyelj ide, a "jósnő" beszéljen belőled :))) Nem egyszer jöttek már be szép jóslataid (de szép emlék augusztus 15!!!).
Pont emiatt járok a versenyeidre, mert egy kezemen tudom megszámolni, hogy hány olyan versenyszervező van, aki ennyire tiszteli a női horgászokat és aki ennyire szíven viseli minden egyes indulója peca-sorsát!
Éljen a Kalapeca!!! Már készítem a hétvégére a Kalapecás pulóvert, meg szeretném mutatni, Barátnőmnek, O.Andinak is, hogy jövőre Ő is kedvet kapjon egy kis Női pergetéshez :))))
süti beállítások módosítása