Kedves Olvasó!

Október 23. szombat éjjel van, csodálatos napunk volt ma. Sütött a Nap, lágy szellő lengedezett egész délután, micsoda csodás horgász idő! No, de ne igyunk előre a maci bőrére, kár lenne elkiabálni ezt a ragyogó időjárást. Azt hiszem ha valamikor, akkor 2010-ben rendesen "megtréfálta" országunkat a meterológia, gondolok itt elsősorban arra az irdatlan csapadékmennyiségre amit az év első felében ránk zúdít valaki odaföntről.

2010. május 16-án izgalommal és reménnyel érkeztem a Daiwa-Eurohorgász cégek által közösen szervezett három fordulós pergető-versenynek első fordulójára, a Robinson szigetekhez. Bár az öt órán át tartó verseny alatt, halat nem sikerült fognom, mégis, életem végégig emlékezni fogok erre a napra.  Hogy miért?

Soha nem pipáltam még olyat, mint amit azon a májusi pergető verseny délutánján láttam. Az Ipoly kitért a medréből és elöntött mindent, beleértve a csatornarendszertől a főútig vezető utat is. Az egész verseny ideje alatt ömlött az eső, így nem kellett volna annyira meglepődnöm, mikor a hazafelé vezető kocsi-útnak hirtelen vége szakadt és semmi mást nem láttam magam előtt, csak az áradó folyót, de mégis, még most visszaemlékezve is azt mondom, „Erre nem lehet felkészülni, sokkoló a látvány”!!!!!!!!!!

Kedvem támadt volna elővenni pergető felszerelésemet és dobni néhányat a kocsiból, de Apukám nem találta ilyen viccesnek a szituációt, így elhessegettem horgászvágyaimat és felkészültem arra, amiben eddig még sosem volt részem. Csónak helyett, kocsival keltünk át a folyón, tisztára úgy éreztem magam, mint aki egy Disney mesefilm főszereplője :)

Az érzés, nem mondom egyedi volt, főleg mikor végre valahára sikerült elérni az életet-jelentő főutat, de valahogy nem szeretném még egyszer átélni. Már csak egy éjszaka választ el a versenysorozat III. fordulójának kezdetétől, jelenleg az eső nem esik, remélem ez így is marad és holnap szóba se kerül az az opció, hogy a Fiat-ból dobáljam a vasat :)))))

Íme néhány kép a májusi kavalkádból, szerintem a képek magukért beszélnek:

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://doricarp.blog.hu/api/trackback/id/tr142390879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zora75 2010.10.26. 17:47:55

Szia Dóri!
Nem csak jól pecázol, jól is írsz!:-)
Kedvet kaptam én is: pecafanatik.blog.hu

Jó volt Szécsényben!:-)Pussza és így tovább.

Doricarp 2010.10.26. 23:51:03

Szia Ildi!!!

De király, hogy írtál és aminek még jobban örülök, hogy elindítottad a pecafanatikot, nagyon király!!! Már én is és a Nővérem is elolvastuk az első cikked, szuper jó! A cím meg nagyon ütős!!!! Pussz
süti beállítások módosítása